Szanowni Klienci!
Z myślą o Was nieustannie usprawniamy nasze działania w zakresie wygody korzystania, bezpieczeństwa i prostoty działania naszego sklepu internetowego, dlatego też w celu zapewnienia Wam jeszcze lepszych doświadczeń zakupowych podjęliśmy decyzję o zmianie jego operatora. W związku z tym informujemy, że od dnia 30 kwietnia 2020 r. operatorem oraz administratorem sklepu internetowego www.carry.pl jest spółka Carry sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Oznacza to, że począwszy od dnia 30 kwietnia 2020 r.:
- wszystkie zamówienia złożone w sklepie internetowym www.carry.pl będą realizowane przez spółkę Carry sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu;
- aby złożyć zamówienie w sklepie internetowym carry.pl konieczne jest przeniesienie dotychczasowego konta klienta (kliknij tutaj) albo założenie nowego konta klienta w sklepie internetowym;
- abyście mogli otrzymywać od Carry sp. z o.o. informacje o najnowszych produktach i promocjach w sklepie internetowym carry.pl konieczne jest wyrażenie zgody na otrzymywanie od Carry sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu wiadomości o charakterze marketingowym (kliknij tutaj).
W przypadku przeniesienia dotychczasowego konta klienta do nowego sklepu internetowego carry.pl zostanie ono przeniesione w całości, wraz z historią zakupów!
WAŻNE!
Wszelkie sprawy związane z zakupami dokonanymi przed dniem 30 kwietnia 2020 r. (zwroty, reklamacje, itp.) będą rozpatrywane przez spółkę E-Commerce Everyday sp. z o.o. (KRS 0000501010) na dotychczasowych zasadach.
- Sklepy stacjonarne
- Lista salonów Carry
- FAQ - Najczęściej zadawane pytania