Sklepy stacjonarne - FAQ
W jakim terminie można dokonać wymiany/ zwrotu towaru pełnowartościowego?
Od dnia 4 maja 2020 każdemu konsumentowi umożliwia się dokonanie zwrotu bądź wymiany odzieży pełnowartościowej w terminie do 30 dni (tzn. licząc od dnia następnego od daty ujawnionej na paragonie lub fakturze VAT).
Czy można zwrócić lub wymienić odzież w innym salonie niż w salonie, w którym dokonano zakupu?
Zwrotu bądź wymiany można dokonać wyłącznie w salonie, w którym produkt zakupiono.
Czy można zwrócić/wymienić produkt bez paragonu/metki?
Zgodnie z regulaminem do dokonania zwrotu towarów pełnowartościowych potrzebny będzie paragon/faktura VAT - zachowaj go. Jeżeli płaciłeś kartą, zachowaj potwierdzenie z terminala. Zwrot środków nastąpi na tę samą kartę, którą dokonany był zakup. Niestety nie możemy dokonać zwrotu środków na inną kartę.
Zwrot możliwy jest pod warunkiem zachowania oryginalnie przyczepionych metek, a skarpetek - przy zachowaniu ich w oryginalnym opakowaniu.
Jaki towar nie podlega zwrotom?
Ze względów higienicznych zwrotowi nie podlega bielizna (bokserki, majtki, biustonosze), oraz stroje i szorty kąpielowe.
- Sklepy stacjonarne
- Lista salonów Carry
- FAQ - Najczęściej zadawane pytania
- Sklep internetowy
- Tabela rozmiarów
- Reklamacje i zwroty
- FAQ
- Regulamin sklepu
- Polityka prywatności
- Dostawa i płatność