Sklepy stacjonarne - FAQ
W jakim terminie można dokonać wymiany/ zwrotu towaru pełnowartościowego?
Od dnia 4 maja 2020 każdemu konsumentowi umożliwia się dokonanie zwrotu bądź wymiany odzieży pełnowartościowej w terminie do 30 dni (tzn. licząc od dnia następnego od daty ujawnionej na paragonie lub fakturze VAT).
Czy można zwrócić lub wymienić odzież w innym salonie niż w salonie, w którym dokonano zakupu?
Zwrotu bądź wymiany można dokonać wyłącznie w salonie, w którym produkt zakupiono.
Czy można zwrócić/wymienić produkt bez paragonu?
Zgodnie z regulaminem zwrot towarów pełnowartościowych odbywa się tylko na podstawie paragonu/faktury bez oryginału paragonu/faktury VAT nie możemy przyjąć zwrotu/wymiany.
- Sklepy stacjonarne
- Lista salonów Carry
- FAQ - Najczęściej zadawane pytania
- Sklep internetowy
- Tabela rozmiarów
- Reklamacje i zwroty
- FAQ
- Regulamin sklepu
- Polityka prywatności
- Dostawa i płatność