Wróć

SPRZEDAŻ OFFLINE (SKLEPY STACJONARNE)

W jakim terminie można dokonać wymiany/ zwrotu towaru pełnowartościowego?
Każdemu konsumentowi umożliwia się dokonanie zwrotu bądź wymiany odzieży pełnowartościowej w terminie do 14 dni (tzn. licząc od dnia następnego od daty ujawnionej na paragonie lub fakturze VAT)

Czy można zwrócić lub wymienić odzież w innym salonie niż w salonie, w którym dokonano zakupu?
Zwrotu bądź wymiany można dokonać wyłącznie w salonie, w którym produkt zakupiono.

Czy można zwrócić/wymienić produkt bez paragonu?
Zgodnie z regulaminem zwrot towarów pełnowartościowych odbywa się tylko na podstawie paragonu/faktury bez oryginału paragonu/faktury VAT nie możemy przyjąć zwrotu/wymiany.

Czy można zgłosić reklamacje na produkt wadliwy bez paragonu?
Przy reklamacji oprócz paragonu uznaje się także wyciąg z konta bankowego lub oświadczenie świadka zakupu, na którym musi widnieć data zakupu.
Na podstawie oświadczenia sprzedawca zobowiązany jest odszukać paragon w systemie.

SPRZEDAŻ ONLINE (SKLEP INTERNETOWY)

Ile czasu ma Klient na zwrot rzeczy kupionych w internetowym sklepie CARRY ?
Czas na zwrot odzieży przy zakupie online wynosi 14 dni od dnia otrzymania paczki.

Czy można oddawać rzeczy zakupione online w sklepie stacjonarnym ?
W chwili obecnej nie ma możliwości dokonywania takiego zwrotu.

Czy jest możliwy odbiór zamówień online w sklepie stacjonarnym ?
W chwili obecnej nie ma możliwości takiego odbioru.


Ten sklep wykorzystuje technologię "Ciasteczek" (polityka cookies), która rozszerza możliwości działania sklepu

Rozumiem